Telekom Tulcea

7 Păreri
actualizat în 7 februarie 2020

Orar cu publicul

sâmbătăS
09:00 – 13:00
duminicăDÎnchis
luniL
09:00 – 18:00
marţiMa
09:00 – 18:00
miercuriMi
09:00 – 18:00
joiJ
09:00 – 18:00
vineriV
09:00 – 18:00
Este inchis.
Deschide peste  6 h 55 min.
6 h 55 min

Informaţii detaliate

Nume anterioare
Romtelecom

Descriere

Cuvinte cheie:
Telefonie, Furnizor de servicii de telecomunicatii, Internet, Televiziune, Televizor
Produse
smartphones, telefon dual sim, telefon single sim, tablete pc, laptop, accesorii telefoane, televizoare
Servicii
magentaone, servicii de telefonie mobila, servicii de telefonie fixa, telekom tv, reîncărcare cartelă, cartele telekom, televiziune prin satelit, televiziune prin internet iptv, internet broadband, abonamente telefonie fixă, asistenţă servicii voce, net 1 gbps
Mărci
acer, allview, apple, htc, huawei, nokia, samsung, sony, telekom, zte
Metode de plată disponibile
  • Numerar
    Numerar
  • MasterCard
    MasterCard
  • Visa
    Visa
Telekom Tulcea apare în următoarele categorii:

Păreri

, 23 februarie 2019

Programul de sambata indica disponibilitate pana la ora 13, cu toate acestea, nu raspunde nimeni la telefonul afisat pentru contact.

, cu mai mult de 2 ani în urmă

În lună februarie cu 1 lună înainte de expirarea contractului de televiziune m-am prezentat la oficiu pentru a primi lămuriri cu privire la plată online , modalităţi de schimbare a pachetului de programe de la L la S . Am revenit după 5 zile pentru a opta pentru pachetul S de programe. Atunci am aflat ca îmi fusese prelungit deja contractul cu acelaşi pachet maxim de programe. Am solicitat schimbarea care a fost facuta fara acordul meu dar am fost refuzata categoric. Serviciile lăsa de dorit. Deşi sunt la zi cu plata facturilor de peste 15 ani sunt total nemultumita.Consider ca s-a făcut un abuz şi dacă nu-mi va fi soluţionata cererea mă voi adresa O.P.C ului

, cu mai mult de 2 ani în urmă

Mă numesc Hagiu Stelian şi reprezint Şcoala Gimnazială Beştepe,în calitate de director.Ca vechi abonat am acceptat schimbarea contractului cu pachetul promoţional Magenta one,numai că necazul nostru este că nu putem folosi mobilul dat ,din lipsa semnalului.Am o rugăminte:nu-i mai păcăliţi şi pe alţii.Deoarece n-am intrat în posesia contractului,n-am cunoscut condiţiile returării mobilului şi am rămas cu el în inventar.Îmi parte rău,dar aceasta-i situaţia.Sper să găsiţi o rezolvare şi să continuăm colaborarea.Vă mulţumesc.

nemultumire

, cu mai mult de 2 ani în urmă

Ma numesc Graur Silvia,am domiciliul in Loc .Greci jud.Tulcea .Am o parere foarte proasta despre aceasta societate numita Telekom.Eu am terminat demult perioada contractuala si nu am vrut sa o mai reinnoiesc ,dar am ramas in continuare abonat,desi ma contactau diferiti salariati sa-mi ofere un telefon mobil si bineinteles sa imi faca din nou contract pe 2 ani.Eu am refuzat de fiecare data.Saptamanile trecute am sunat eu sa ma informez in legatura cu achizitionarea unui tlefon mobil si constat cu stupoare ca abonamentul meu a fost prelungit pe o perioada de 2 ani fara acordul meu de o salariata,, devotata " din februarie anul acesta.Salariata am aflat de la colega care imi preluase apelul se numeste Bajenaru Marcela.Am facut sesizare cu nr 20783086 si mi s-a cerut nr de tel mobil ca sa fiu contactata .Am asteptat mult si bine,nu a sunat nimeni,am mai sunat iar si mi s-a spus ca in 2 zile voi fi sunata,dar ce credeti,nu a sunat nimeni,astazi am vorbit din nou la serviciul clienti,doamna Dima Daniela ,era vizibil deranjata si imi spunea incontinuu ca nu are ce raspuns sa-mi dea.Am facut iar sesizare cu nr 21243901,la care sigur nu voi primi raspuns.Nu stiu ce sefi au aceste lucratoare incompetente si de ce nu se iau masuri ,deoarece Telekom-ul are de pierdut.Oricum eu nu voi lasa lucrurile asa si daca nu voi fi sunata si daca nu se va rezolva,voi merge la protectia consumatorului si chiar mai departe.

, cu mai mult de 2 ani în urmă

Stimata echipa Telekom Tulcea ,ma numesc george stanciuc sunt din agighiol la data de 8 decembrie 2014 am tr o cerere de reziliere a contractului si la data de 15 decembrie 2014 am primit un raspuns .Ca cererea a fost tr departamentului abilitat si ca veti lua legatura cu noi ,eu vam lasat o adresa de email si vreo 2 numere de telefon ,din afara Romaniei ,pentru ca de fapt asta era motivul rezilierii contractului ,nu suntem in tara si nu mai folosim serviciile firmei dumneavoastra ,dar se pare ca nu sa rezolvat nimic ,era si normal e Romania ,la ce sa te astepti si domniile voastre la cat sunteti de amabili ati continuat sa mi tr facturi care in momentul de fata au o valoare de 270 de lei noi ,si eu ma intreb cine o sa le plateasca ,dupa care la fel de amabili imi tr un mesaj sa rezolvam problema pe cale amiabila .adica dupa parerea dumneavoastra eu *prostul* trebuie sa le platesc ,deoarece nu beneficiez de serviciile voastre pentru ca nu sunt in tara ,si in teorie am reziliat contractul ,dar totusi imi vin facturi ca asa e in Romania trebuie doar sa platesti .eu va multumesc si cat de curand ne auzim la un telefon sa vedem cine va plati pana la urma ....eu am cererea de reziliere si raspunsul pe care echipa de la Telekom mi la tr cum ca se rezolva ....dupa cum vad nu sa rezolvat nimic ....

mai multe păreri
Scrie o părere pentru Telekom Tulcea!

Cunoşti firma Telekom Tulcea? Împărtășește-ți experiența!

Facebook
Twitter